Wednesday 6 September 2017

Binary Options Trading 8


Sondag 28 April, 2013 5 Punt Desimale Base - die waarheid oor die Traderush Strategie Die waarheid oor die 5 punt desimale basis - dit werk, maar word nie gewaarborg! Open 'n notaboek of 'n woord dokument Snap die stophorlosie op die linker-of regter van die skerm, en snap die Traderush tot by die linkerkant van die skerm soos die prentjie hieronder. Trek jou notaboek en jou goed te gaan. Stap 4 - Toets voor te belê! Wat Ek stel voor doen is om net jou wins te spoor, terwyl verbeel jou begin met 'n "vals" balans van 640 $. So wanneer jy begin, jy voorgee jy het $ 640 in te sit met, maar slegs op te spoor wat julle tot geen nut meer as $ 640. Na my mening is dit nie belangrik om jou teoretiese balans te hou, want ons omgee hoeveel geld is besig was om, sal ons net aanneem al wat ons nodig het is 640 $ vir die 5 punt desimale basis stelsel. So vir hierdie strategie sou jy begin met 'n wins van 0. Begin die stophorlosie en let op die notaboek van die presiese prys van wat dit ookal is wat jy handel dryf (goud, silwer, olie euro vs dollar, ens). Wanneer die stophorlosie treffers 60 sekondes jou teoretiese handel is verouderd en as jy verloor jou sal voortgaan om die 5 punt desimale handel stelsel te volg deur die verhoging van jou handel bedrag om jou verliese te verhaal. Nou, die ding hier is. hoe langer jy dit só te toets, hoe meer sal jy in staat wees om te vervolmaak hoe goed jy dit kan doen met die regte geld. Ek dink jy sal verbaas wees hoeveel geld jy sien wat jy kan maak as jy net hierdie toets. Met 'n eenvoudige toets idee soos hierdie wat jy kan in wese toets totdat jy verstaan ​​waarom jy hou verloor, en wanneer jy uitvind waarom jy verloor jou strategieë om te verhoed dat kan implementeer. Ek getoets met hierdie stelsel vir ongeveer 4 ure oor 'n tydperk van 2 dae my eerste keer denke van hierdie. Beide dae dat ek dit Ek het myself het tot 800 $ wins was die toets en dan verloor 5 teoretiese ambagte in 'n ry. Hoe dit ook al was ek nog net sowat 100 / H, wat aansienlike geld. Jy moet onthou, niks met geld is gewaarborg. Ek kan verstaan ​​hoe so baie mense om hierdie terreine sal kom en begin om te dobbel en neem kanse, wanneer realisties jy wil as sistematiese oor jou metodes as moontlik te wees. As jy kan leer om die op en af ​​tendense lees, en te leer wanneer jy moet stop handel vir miskien 30-60 minute te laat die tendens na vore, kan jy regtig 'n moord met hierdie metode op Traderush of wat ook al platform wat jy gebruik. Nog 'n Binary Options Trading Strategie! Nog 'n strategie wat werk en regtig toets of jy weet wat jy doen is om net seker $ 5. Dit is 'n baie veiliger tegniek. As jy die meeste van jou ambagte kan wen, dan kan julle tot geen nut. Dit is baie minder riskant. Ek sou op hierdie manier stel totdat jy 'n gevoel te kry vir die mark swaai, wat ure van die saak kan neem om te begin om te verstaan. Hierdie deel is baie verskillende vir elke persoon leer. Moenie gulsig wees! Nuttige Tip - Een ding wat ek gevind help my wins in die lang termyn is om net handel vir ongeveer 30-45 minute per dag, tydens 'n duidelike styg of daal tendens. Hoe langer jy handel die meer geneig jy is om uiteindelik verloor 'n veranderende mark. Die meer te leer oor aandele en grafieke hoe beter kans het jy van voordeel met Binary Options en Traderush Ek hoop dit help en ek hoop ek jy gered van 'n vinnige besluit oor 'n belegging! As jy wil jouself te probeer in Traderush. die klik op die skakel om 'n rekening te skep! & Lt; & lt; & lt; Ek kan regtig nie uit te druk deur middel van woorde die waardering wat ek vir die skenkings wat ek ontvang het. Ek het eerlik nie verwag dat enige donasies om te probeer om 'n goeie, nuttige inligting te verskaf. Die waarheid is, ek kyk na 'n paar Binary Options Video en byna blindelings volg op 'n scammer wat skynbaar bewys dat daar 'n 100% manier om geld te maak was. Daar is nooit 'n gewaarborgde manier om geld te maak, behalwe vir die feit dat in diens. Ek weet hoeveel swendelary daar is daar buite, so ek is bly ek kon help om mense te vermy mors geld op dinge wat hulle dalk nie so goed verstaan. Dankie vir al julle ondersteuning. Wees goed, gelukkig, en u sal voorspoedig wees.

1 comment:

  1. Snatch $760 in just 72 seconds! - ABS trading software is LIVE

    A good friend of mine just told me about this incredible
    developer, a TOP secret trading formula and $236,708.43
    per month all in the same sentence...

    His highly guarded software is unbelievable, it consist's of a brand new 'Auto-Adaptive Profit-Trade Technology™' & provide's it's end users with Super-Accurate ‘80-100%’ Leading Signals!

    ReplyDelete