Sunday 8 October 2017

Bollinger Bands Handel Stelsel


Bollinger groep handel stelsel Re: Bollinger groep handel stelsel My enigste leuse om hierdie stelsel handel is bcoz volg pa en in 'n sin u sal met tendens dis die grootste deel Ek het hierdie AFL frm n webwerf, terwyl ek was op soek na 'n stelsel op bb en my frnd het som veranderinge in hierdie gemaak deur die instelling van horisontale rooi en blou lyne wat r swaai hoog en swaai lae sumtimes hierdie lyne ook nie verskyn swaai hoog en swaai lae so ek trek hierdie lyne met die hand deur die spot van die swaaie volgende i gemaak som reëls vir hierdie i dont staatmaak op koop verkoop sein van hierdie syatem maar ek wud eerder graag hulle bevestig en voort te gaan. 1-lomp CHART STRATEGIE --- Prys sal altyd handel hieronder DIE middel vlak VAN BB --- Prys sal WEERSTAND NEEM OP middel vlak VAN BB --- Prys sal altyd BREEK PRIOR SWING laagtepunte. INSKRYWINGSVORM REËL ----- Enter DIE HANDEL as die prys BREEK PRIOR SWING laag is, MOET STOPLOSS DIE hoogtepunt van die kers en die teiken sal volgende groen balk of die laer BB WEES. EXIT REËL ----- EXIT WANNEER DIE STOPLOSS treffers, of uitgang WANNEER TEIKEN HITS 2-bullish CHART STRATEGIE --- Prys sal altyd HANDEL BO middel vlak VAN BB --- Prys sal altyd ondersteuning aan middel vlak VAN BB --- Prys sal altyd BREEK PRIOR SWING hoogtepunte. INSKRYWINGSVORM REËL ---- Enter DIE HANDEL as die prys BREEK PRIOR SWING HIGH. STOPLOSS moet wees om die laagtepunt van die kers en teiken sal Word die volgende rooi balk of die boonste BB. Te swaai LOW identifiseer of te swaai HIGH DRAW HORISONTALE ondersteuning en weerstand lyn hoë of lae houe. DIE mid-vlak VAN BB IS ondersteuning en weerstand VLAK IN BEIDE lomp EN lomp strategie fokus moet ook op die helling van die boonste band en onderste band EN DIE mid-vlak verskuif terwyl hulle die HUIDIGE KORT uptrend EN verslechtering neiging sal wys.

No comments:

Post a Comment