Monday 9 October 2017

Eu Emissiehandel Stelsel Uk


Lede verwerp sleutel hervorming van emissiehandel skema vlagskip van die EU vir die sny koolstofvrystellings gely een van die mees ernstige terugslae in sy veelbewoe geskiedenis op Dinsdag, wanneer lede teen 'n voorstel aan die wal van die prys van koolstof in die emissiehandel gestem. Die voorgestelde hervorming - bekend as & quot; backloading & quot; - Gemik om die plummeting prys van koolstof wat die gevolg is van 'n surplus van permitte in die ETS mark te keer. Indien dit suksesvol is, sal die hervorming het tot gevolg gehad dat die uitstel van 'n reeks van veilings van koolstof permitte. Maar lede gestem 334 teen die hervorming, met 315 ten gunste, voorste groen veldtog om die nederlaag as 'n & quot veroordeel; monumentale mislukking & quot; om die koolstof handel mark, wat is Europa se vlagskip klimaat-beleid en die grootste in die wêreld te verbeter. & Quot; Hulle het almal geloofwaardigheid op die klimaat leierskap, & quot verloor; gesê Doug Parr, hoof wetenskaplike Greenpeace Verenigde Koninkryk se. Rob Elsworth, 'n kampvegter teen emissiehandel NGO sandsakke, het gesê: & quot; Die uitslag van die stemming is jammer. Dit stuur die verkeerde boodskap aan maatskappye, vir die publiek en die internasionale gemeenskap. Dit is nou die taak van die lede wat gesê het hulle ondersteun die langtermyn sukses van die EU ETS om op te tree om te verhoed dat die klimaat van die EU uit te dryf gevaarlik natuurlik. In die tussentyd, lidstaat klimaat beleid is nou waarskynlik meer gefragmenteerde geword en dit sal 'n negatiewe impak op die gemeenskaplike mark het & quot. Elsworth aan die Guardian gesê dat terwyl tegnies die parlement kon die backloading voorstel heroorweeg, polities sou quot wees &; baie moeilik om te doen & quot ;. Dit was waarskynlik dat alternatiewe benaderings tot lê met betrekking tot die skema sou word gekyk na, het hy gesê. Ontleders en beleggers gesê die resultaat was teleurstellend. Stephanie Pfiefer, uitvoerende direkteur van die Institusionele Beleggers Groep oor Klimaatsverandering, het gesê: & quot; Ons is teleurgesteld dat lede teen die backloading voorstel gestem. Die ETS in sy huidige gedaante kan gebrekkig, maar 'n EU-wye emissiehandel is 'n belangrike meganisme. korrek gestruktureer so 'n meganisme kan die langtermyn beleid sekerheid nodig om 'n lae-koolstof belegging ry en emissies te verminder verskaf & quot. Richard Gledhill, 'n spesialis in klimaat-beleid, koolstof handel en markte by PWC, het gesê: & quot; Die stem teen backloading is 'n ander liggaam blaas vir koolstof markte in Europa. Emissiehandel kan 'n baie doeltreffende beleid gereedskap uitstoot af te ry nie, maar slegs indien dit word gerugsteun deur politieke verbintenis tot aksie. Dit speelwerk skaars met al die gepraat van 'n toenemende ambisie 'in die klimaat onderhandelinge VN. Dringende hervorming is nou nodig om vertroue te herstel in die markte en in die politieke proses, voor die 2015 teiken vir 'n wêreldwye ooreenkoms oor klimaat & quot. Die stemming was verlore deels as gevolg van 'n rebellie deur 'n paar van die Verenigde Koninkryk se Tory lede, wat David Cameron uitgedaag om die plan om die veiling van 'n aansienlike aantal koolstof permitte uit te stel verwerp. 'N Woordvoerder van konserwatiewe lede het gesê: & quot; Die EU ETS is gestig as 'n mark-gebaseerde meganisme en moet voortgaan om volgens markbeginsels. Ons is dus bekommerd oor die impak van die kommissie ingryping om die veiling rooster aanpas ten einde die koolstof prys te manipuleer. Ons is bang dat dit sal slegs dien om groen beleggings ontmoedig, raak deursigtigheid, moedig verder koolstof lekkasie, en ondermyn broodnodige mark voorspelbaar as die EU-ekonomie streef daarna om 'n weg te vind uit die ekonomiese krisis & quot. Die kort termyn oplossing dat die hervormings sou lei was bekend as & quot; backloading & quot ;, waar sommige van die toekennings van permitte deur lidlande om hul bedrywe terug van 'n veiling gehou sal word vir 'n paar jaar. Op die oomblik is, veilings van permitte plaasvind op 'n gereelde basis, waarin maatskappye bie vir enige wat hulle nodig het bo die gratis toewysing dat sommige ontvang. Maar as die mark is reeds oorval, indien die veilings was om plaas te vind soos gewoonlik die prys kan nog verder daal. Onder & quot; backloading & quot ;, sommige van diegene veilings sou gewees het uitgestel tot later in die huidige fase van die skema, wat strek tot 2020. Europese klimaat kommissaris, Connie Hedegaard, het gesê: & quot; Die kommissie natuurlik spyt dat die Europese parlement nie goedgekeur het die back-laai voorstel. Dit is egter opmerklik as wanneer dit in die tweede stemming dat die parlement afgehandel sy verwerping dadelik voorgestel, hierdie is nie ondersteun nie. Die voorstel sal nou terug te gaan na die parlement se omgewing eommittee vir verdere oorweging. & Quot; Europa het 'n robuuste koolstofmark ons ​​klimaat doelwitte te voldoen en aanspoor innovasie. Die kommissie is steeds daarvan oortuig dat back-laai sal help herstel van vertroue in die EU ETS in die kort termyn, totdat ons besluit op meer strukturele maatreëls & quot. Welkom by die Britse emissiehandel Groep - ETG ETG se lidmaatskap verteenwoordig 'n groot deel van die Verenigde Koninkryk koolstofvrystellings gedek deur die EU emissiehandel stelsel (EU ETS). Die-besigheid gelei ETG bied 'n forum vir bespreking en oplossing van alle aspekte van emissiehandel en in staat stel om kommunikasie te plaas tussen die handel en nywerheid, en die Britse regering neem. Deur dit te doen, ons dra tot die regering dink 'n formatiewe stadium van die ontwikkeling van beleid. ETG ondersteun, verteenwoordig en lig Britse besighede en installasies wat deur die Verenigde Koninkryk en die Europese Unie Skemas en die CRC Energie Doeltreffendheid Skema. Ons trek 'n wyd-gebaseerde multi-dissiplinêre ledetal van organisasies wat betrokke is by die emissiehandel sektor uit te brei na industriële maatskappye, Handel Verenigings en diensverskaffers. Sommige lyste oor die werk van ETG: Peter Zapfel, die Europese Kommissie: "Ek waardeer die interaksie met die ETG, aangesien dit een van die beste ingelig en mees konstruktiewe belangegroepe op EU ETS kwessies in Europa." Amber Rudd, minister van buitelandse sake vir energie en klimaatverandering: "Ek weet dat DECC amptenare is dankbaar vir die opbouende insette van die Verenigde Koninkryk emissiehandel Group (ETG) lede as ons wat streef om te hervorm en verbeter die EU ETS." Paul van Heyningen, adjunk-direkteur, Industrial Energy Gebruik, Departement van energie en klimaatverandering: "Die ETG steeds 'n kritieke rol in die help Regering neem klink beleidsbesluite oor emissiehandel en verwante sake, die verskaffing van 'n forum vir die fasilitering van goed ingeligte dialoog en kommunikasie van die besigheid perspektief te speel." Liz Parkes, adjunk-direkteur, klimaatsverandering en Korporatiewe Dienste: "Die ETG steeds 'n belangrike en opbouende rol in die help reguleerders om doeltreffende implementering van die EU ETS verseker deur die daarstelling van 'n dialoog tussen reguleerders, besighede en verifikasie het". goue Reëls Die ETG is van mening dat sekere beginsels moet nagekom word in emissiehandel. Dit is in 'n referaat oor hierdie webtuiste bevat, tesame met beginsels wat die ETG se proses - kliek hier Omtrent die webtuiste - wat beskikbaar is vir lede en publiek EU emissiehandel stelsel Die sperdatum vir die indiening van geskrewe bewyse vir hierdie ondersoek was 12 Augustus 2011. Verslae en gepaardgaande bewyse - Verslae van navrae Komitee. Hierdie kategorie kan ook Spesiale verslae waar dit gebruik word deur 'n komitee om aangeleenthede met betrekking tot uitoefening van sy bedryf onder die aandag van die huis te verwyder. Responses to Verslae - antwoorde gepubliseer mag word as 'n spesiale verslag, of as 'n opdrag papier. Hulle kan ook verwys na 'n verslag moet die Komitee het aansienlike kommentaar op die reaksie, in welke geval hulle kan gevind word onder Verslae. Ander mondelinge en skriftelike bewyse - Bewys geneem deur die Komitee wat nog moet of nie lei tot die publikasie van 'n verslag. Dit sluit transkripsies van onlangse vergaderings. Skatting Memoranda - 'n skatting memorandum is 'n verduidelikende nota dat raming van 'n staatsdepartement se ( 'n manier waarop 'n departement beoog gesag van die Parlement vir sy uitgawes planne) vergesel. Korrespondensie - korrespondensie gestuur of deur die Komitee of sy voorsitter ontvang. 10 Verslag - Die EU emissiehandel stelsel - Deel II | PDF-weergawe 10 Verslag - Die EU emissiehandel stelsel - Deel II (PDF) Published 26 Januarie 2012 Deel II: addisionele geskrewe bewyse 10 Verslag - Die EU emissiehandel stelsel - Deel I | PDF-weergawe 10 Verslag - Die EU emissiehandel stelsel - Deel I (PDF) HC 1476 | Gepubliseer 26 Januarie 2012 | Koop titel 10 Verslag - Die EU emissiehandel stelsel - Deel I Koolstof prys onder EU emissiehandel stelsel treffers algehele laagtepunt 21 Januarie 2013 Image caption Die koolstof mark is sentraal tot Europa se pogings om C02 uitlatings te verminder Die prys van koolstof getref 'n rekord laagtepunt in Europa op Maandag as die ooraanbod van uitstoot permitte gedurende die wêreldwye ekonomiese afswaai het voortgegaan om die koolstof-mark ondermyn. Die prys is laer as € 4,8 in die vroeë handel, voordat herstel tot bo 5 € Laatmiddag. Koolstof permitte is 'n meganisme wat ontwerp is om koolstofdioksied emissies te verminder, as maatskappye moet betaal om C02 vrystel. 'N skerp daling in die vraag na energie het gelei tot 'n massiewe ooraanbod van permitte. Kritici van emissiehandel stelsel die EU se argumenteer ook dat die Europese Unie uitgereik te veel permitte in die eerste plek. Die EU het voorgestel vries tot 900000000 permitte om hierdie ooraanbod aan te pak. "Daar is te veel permitte as gevolg van die resessie," het Isak Valero, woordvoerder vir die EU-Climate Kommissaris Connie Hedegaard. Die prys van koolstof effens herstel het gister ná die vraag na 'n veiling van 3,5 miljoen permitte was sterker as wat verwag is. 'N Swak koolstof prys ondermyn pogings om C02 emissies te verminder. Die prys van koolstof nodig om 'n goeie deal hoër as 5 € wees - sommige glo tussen 25 en 30 euro - om 'n voldoende aansporing vir maatskappye om uitstoot en belê in skoner tegnologie, sê kenners. Die koolstof mark is sentraal tot Europa se pogings om sy klimaatsverandering teiken van 'n vermindering van 20% in C02 uitstoot voldoen vanaf 1990 vlakke teen 2020. EU emissiehandel stelsel %% Img src = " /media/Generation/European-Flags_body. png "/ %% Ons ondersteun die Emissies Europese Unie Trading Skema (EU ETS). Die skema sal help om die EU aan sy teiken om die vrystelling van kweekhuisgasse met 8% op die vlak van 1990 te verminder teen 2012 . Dit is 'n koste-effektiewe manier om emissies te verminder en versprei lae koolstof tegnologie regoor die wêreld. Begrip EU ETS Die EU ETS gee koolstof 'n prys â € die geldeenheid is waarde vir 'EU Toelaes & rsquo; (EUAs). Een EUA verteenwoordig die reg om 'n ton van koolstofdioksied vrystel. Die skema dek tans groot industriële installasies met 'n hoë uitstoot, soos kragstasies. Die nywerhede wat gedek word: Energie aktiwiteite (bv elektrisiteit geslagte en CHP). Produksie en verwerking van ysterhoudende metale. Minerale nywerhede. Pulp en papier nywerhede. Elke land ken EUAs in 'n Nasionale Toekenning Plan (NAP). Hierdie plan gee 'n uiteensetting van die besonderhede oor hoe die land sy verbintenis, hoe die toekennings vir elke installasie is afgelei sal ontmoet en die handel reëlings van die betrokke fase Cap en Handel Die ETS is gebaseer op 'n waarde vir 'n pet-en-handel & rsquo; stelsel. As 'n sektor histories uitgestraal 10 miljoen ton CO2 per jaar die sektor cap kan ingestel word op 90%, wat beteken dit kan nou net uitstraal 9 miljoen ton CO2 per jaar. Daar is twee maniere om die toekenning van toelaes aan installasies soos 'n kragstasie. 'Gratis verdeling' kyk na historiese uitstoot dan voorspel toekomstige uitstoot en stel die cap teen hierdie. 'Benchmarking' bereken uitstoot van die beste beskikbare tegnologie, byvoorbeeld Gekombineerde siklus gasturbines met in kragstasies, en dan sit die hoed teen hierdie. Elke installasie kan die cap deur die vermindering van die uitstoot of die aankoop van die ekstra toelaes op die mark te voldoen. As die installasie maak snitte in uitstoot groter as die cap dit surplus uitstoot wat dit kan verkoop aan installasies wat meer as hul cap uitstraal. Dit maak die skema doeltreffend as dit uitstoot sny, maar laat buigsaamheid vir maatskappye om die mees koste-effektiewe manier om hierdie snitte te voorkom bereken. As 'n installasie straal meer CO2 as die cap toelaat dan is dit 'n boete & euro; 40 per ton (stygende euro dat &; 100 in 2008) en moet ook deel uitmaak van die uitstoot die volgende jaar. Dit strengheid beteken dat verpligtinge nagekom. In 2006 was ons Britse kragstasies 'CO2 27.500.000 ton, waarvan 26.900.000 ton was verhandelbaar teen 'n aanvanklike toekenning van 22 miljoen ton. Ons koop die verskil op die EU ETS mark. buigsame Meganismes Die EU ETS toelaat koolstof toelaes word gegenereer deur te belê in 'n lae koolstof inisiatiewe in die buiteland. Beide Gesamentlike Implementering (JI) en Clean Development Mechanism (CDM) genereer toelaes wat dan op die mark beskikbaar is. Deur toe te laat CDM en JI koolstof toelaes lewer die EU 'n koste-effektiewe manier om emissies te verminder en die verhoging van belegging en verspreiding van lae koolstof tegnologie regoor die wêreld opgelewer het. Fases van die EU-ETS Fase I van die EU ETS is 'n toetsfase en strek vanaf 2005 & ndash; 2007. Ten spyte van kommer oor oor-toekenning die reaksie van die mark om hierdie bewys dat die skema werk. Dit is bemoedigend en ons verwelkom die Europese Kommissie en rsquo; besluit om die EU cap aangesien dit sal lei tot 'n meer doeltreffende handel stelsel te versterk. Die Verenigde Koninkryk is op koers om hul Kyoto verbintenis ontmoet. Die Britse fase II NAP was die enigste NAP deur die EU Kommissie moet geslaag; ander geslaag terug na die lande vir hersiening. Fase II lopies van 2008-2012 wat saamval met die eerste Kyoto verbintenis tydperk waar die EU vereis uitstoot met 8% op die vlak van 1990. Ons ondersteun die emissiehandel as die primêre drywer vir lae koolstof belegging, vir die skema om suksesvol te wees die mark nodig het om 'n langtermyn trajek vir CO2 te ontwikkel. Om dit te bereik moet daar 'n lang termyn internasionale ooreenkoms vir fase III & ndash wees; post 2012. moet hierdie ooreenkoms geharmoniseerde regoor die EU, moet die skema in staat wees om aan te sluit by ander skemas handel oor die hele wêreld en die skema moet ook in staat wees om uitgebrei na ander kweekhuisgasse sluit waar dit verbeter die doeltreffendheid van die skema . 1. Bestuursopsomming Verslag posisie stelling: In reaksie op die konsultasie Commons DECC Gekose Komitee, Lichen Hernuwing bied hier sy insig in die funksie van die EU ETS en sy potensiaal vir aansienlike verbeterings. Die fokus van hierdie artikel is om te illustreer hoe verbeterings aan die EU ETS is om gesien te word in beide die werking daarvan en die vermoë om dieper GHG verlagings te lewer, terwyl die bevordering van klimaatsverandering versagting projekte in die Verenigde Koninkryk, met wyer maatskaplike en ekonomiese voordele. Voormalige onbeperkte stortingsterreine wat biodegradeerbare afval samelewing se het aanhou vandag, en wil vir 'n paar dekades, genereer en vry metaangas aangery tot by die atmosfeer maw as dit afval voort om te verrot. Hierdie terreine is in effek ongereguleerde met min (indien enige) ekonomiese aansporing te hanteer. Die gebruik van 'n "bottom-up" - benadering ons geskoei dat 500 voormalige stortingsterreine, indien hanteer word soos hieronder beskryf kan lei tot 11.000.000 te 13.000.000 ton koolstofdioksied ekwivalent spaar. Sonder regering aansporings of toepaslike meganismes koolstof mark, sal hierdie plekke voortgaan as die omgewing laste. Daar word beraam dat 60% van wat is die eiendom van Plaaslike Regering. 'N uitgebreide en meer buigsaam EU ETS kan dit aansporing wees. Alternatiewelik artikel 24A van die Hersiene ETS richtlijn kan gebruik om die Verenigde Koninkryk. Ons voorlegging uiteensit hoe die Regering, deur gebruik te maak van bestaande beleid gekombineer met 'n innoverende skoon tegnologie oplossings, het die geleentheid om 'n padkaart langtermyn te vestig vir die Verenigde Koninkryk wat die maksimum voordeel sal kan red uit die voortgesette deelname aan die EU ETS. Ons advokaat die ontplooiing van 'n plaaslike mark deur middel van Artikel 24A, gekombineer met die aanneming van sektorale kreditering benaderings en die fasilitering van skakeling aan opkomende internasionale plaaslike skemas. Ons het die volle spektrum van die uitkomste van hierdie oplossings in artikel 7 van hierdie voorlegging uiteengesit egter in opsomming hulle sluit in: · Energie-sekuriteit Verenigde Koninkryk · Aanmoediging Britse belegging · Britse om sy doelwitte koolstof vermindering · Verlaagde staatsbesteding · Britse skoon tegnologie en 'n groen baan se ontwikkeling · Voordele vir Britse besighede Ons doen dus die Komitee om die kwessies wat geopper en die in hierdie voorlegging voorgestel holistiese oplossing oorweeg. 2. Lichen Hernuwing Beperk (die skrywer) 2.1 Lichen Hernuwing stortingsterrein bestuur Lichen Hernuwing is 'n onafhanklike Britse maatskappy wat as 'n innoverende leier in stortingsterrein herstel en herstel. Lichen heraansoek 'n unieke benadering ontwikkel om KHG-vrystellings vrygestel van die voormalige stortingsterreine te vang deur hulle capping met fyngemaak brandstof as (PFA) van steenkool-aangedrewe. Lichen ondersoek en die ondersoek strategieë waar die afhanklike elektrisiteit steenkoolsektor kan in die toekoms in 'n posisie om 'n paar van sy eie koolstofvoetspoor verreken wanneer die gebruik van sy eie afvalstroom (PFA) te versag / cap vergassing stortingsterreine. Deur opneem van metaan en remediëring van stortingsterreine, Lichen Hernuwing in staat is om klimaatsverandering te versag projekte in die Verenigde Koninkryk te skep, met 'n wyer sosiale en ekonomiese voordele. Daar is in die orde van 22.000 voormalige stortingsterreine in Engeland en Wallis wat Leach besoedeling in die grondwater en uitstraal miljoene ton kragtige KHG. Hiervan 1500 is afgee beduidende genoeg vlakke van uitstoot te bekommer die Environment Agency. Lichen Hernuwing verstaan ​​dat afval te stortingsterreine is die grootste enkele bron van die Britse metaan, rekeningkunde vir ongeveer 42 persent van metaan in die Verenigde Koninkryk, maar daar is geen huidige beleid vir die bestuur van 'n vermindering van stortingsterrein verwant uitstoot in die Verenigde Koninkryk en EU vir voormalige stortingsterreine. Dit is 'n ernstige saak as gevolg van die aardverwarming potensiaal van metaan, en aangesien dit gas maak ongeveer 8% van die Verenigde Koninkryk se KHG-vrystellings. Met behulp van nuwe omgewing eie tegnologie Lichen Hernuwing kan lewer: · Die terugkeer van omgewingsvriendelike beskadig land (dit wil sê die voormalige stortingsterreine) om produktiewe maatskaplike en ekonomiese gebruik · Die voorkoming van: o besoedeling van stortingsterrein gasse (koolstof vang); o waterbesoedeling uit stortingsterreine · Produksie van lae koolstof hernubare energie (elektrisiteit en hitte) van stortgas (metaan) en groen afval · Verlaagde koste van afvalbestuur en "groen bane" · Talle ander maatskaplike en ekonomiese voordele van die herontwikkeling van die voormalige stortingsterrein se Britse webwerwe 3. Maak die EU ETS bly 'n lewensvatbare instrument vir klimaatsverandering versagting in die EU? 3.1 EU ETS Beperkings Soos DECC verstaan ​​die EU ETS dek ongeveer 45% van die CO2-emissies van die Unie (CO2e) en 40% van KHG-vrystellings. Maar sowat 60% (3 miljard tCO2e) van die EU-emissies is dus nie onderhewig aan beperkte perke onder die EU ETS. Die meerderheid van die uitstoot wat buite die EU ETS val is onderhewig aan verskeie ander nasionale en EU-vlak beleide en maatreëls. Ons moet aandag egter 'n hoogs beduidende hoeveelheid uitstoot waarvoor daar geen huidige beleid vir die bestuur van 'n vermindering van die uitstoot in die Verenigde Koninkryk en die Europese Unie. Afval beskikking om stortingsterreine is die grootste enkele bron van die Britse metaan, rekeningkunde vir ongeveer 42 persent van metaan in die Verenigde Koninkryk, maar daar is geen huidige beleid vir die bestuur van 'n vermindering van die uitstoot in die Verenigde Koninkryk en die Europese Unie vir die voormalige stortingsterreine. Dit is 'n ernstige saak as gevolg van die aardverwarming potensiaal van metaan en aangesien dit gas maak ongeveer 8% van die Verenigde Koninkryk se KHG-vrystellings. Terwyl die beoordeling van die lewensvatbaarheid van die EU ETS vir klimaatsverandering versagting in die EU is dit die moeite werd om hierdie gebreke verstaan ​​en kyk hoe die stelsel verbeter kan word. Soos hierbo bespreek, is daar 22000 voormalige stortingsterreine in die Engeland en Wallis. Lichen Hernuwing bereken dat as hulle kap net 500 plekke, dit sal 11-13.000.000 t / yrCO2e versag. Dit is afkomstig van voorlopige modellering van drie plekke wat gevind is om 22000 te 26000 t / yrCO2e produseer. Lichen Hernuwing bereken dat as die 500 plekke in hul huidige toestand oorgebly het meer as 40 jaar (met inagneming van afname in vrystellings met verloop van tyd), sal 158,000,000 ton CO2-ekwivalente vrygestel om die atmosfeer voort. In die Verenigde Koninkryk, is daar tans geen raamwerk direk die groot volume uitstoot van voormalige stortingsterreine te pak. Die koolstof Vermindering Verbintenis Energie Doeltreffendheid Skema is hoofsaaklik ontwerp om energieverbruik in geboue te verminder, terwyl die EU Directive Landfill (1999/31 / EG van 26 April 1999) is ontwerp om die omvang van die materiaal te verminder om stortingsterrein gestuur. Nie een van hierdie spesifiek die uitstoot wat uitgestraal word as gevolg van die agteruitgang van afval wat binne die voormalige stortingsterreine, wat in effek ongereguleerde pak. Terwyl die volume van metaan uit stortingsterreine word onder uitstoot die Verenigde Koninkryk se binne die Kyoto-protokol en, volgens die IPCC leiding, moet gerapporteer word in die nasionale KHG inventaris, is die sektor afval nie ingesluit in markgebaseerde GHG regulasies soos die EU ETS en so die verslagdoening is nie op hierdie skemas betrokke. Verder, die beperking van stortingsterreine en die benutting van KHG is 'n waardevolle bron van koolstofkrediete deur die Clean Development Mechanism (CDM) en gesamentlike implementering (JI) skemas. Maar die Verenigde Koninkryk is nie in staat om direk baat vind en uitstoot in die Verenigde Koninkryk deur middel van hierdie meganisme te verminder as dit nie JI projekte aangebied in die Verenigde Koninkryk te keur. 4. Hersiene ETS richtlijn in plek om belegging in die Verenigde Koninkryk stortingsterrein bestuur projekte te beloon 4.1 Artikel 24A van die Hersiene ETS richtlijn (2009/29 / EG) Ek. Paragraaf 1 van Artikel 24A bepaal dat "maatreëls vir die uitreiking van toelaes of krediete ten opsigte van projekte wat geadministreer word deur die lidstaten wat KHG-vrystellings nie gedek deur die Gemeenskap skema te verminder [die EU ETS] aangeneem kan word". Eksplisiete Daar word ook verwys na die teen meganisme van Artikel 24A onder die moeite deel Besluit (ESD) van die Europese Parlement en die Raad, wat uitstoot teikens vir lidstaten in 'n verskeidenheid van gebiede wat nie gedek word deur die EU ETS ingestel (bv vervoer, geboue, landbou, afval). Onder die ESD, is lidstaat toegelaat om te handel met 5% van hul jaarlikse toekenning emissie tussen hulself, en kan ook gebruik beperkte volumes van offisiere en ERUs om hul doelwitte te bereik. Wat belangrik is, die richtlijn stel hulle toegelaat sal word om krediet as gevolg van Artikel 24A projekte sonder enige beperkings te gebruik. II. Soos hierbo beskryf, die meerderheid van die KHG-vrystellings in die EU (c. 60%) lê buite die bestek van die EU ETS. 'N Nuwe verrekening meganisme kan dus potensieel uitbreiding van die ekonomiese aansporing deur die koolstof-mark te binnelandse uitstoot vermindering buite die skema, waarvan baie, soos stortgas projekte, is geneig om hoogs koste-effektiewe vermindering projekte verteenwoordig. Bekendstelling van sulke skyf in die EU ETS kan die koste van die bereiking van die doelwitte en sodoende potensieel toelaat vir 'n verhoging van opskerping van algehele cap die skema se verminder. 'N uitbreiding van die teen meganisme in Europa kan ook potensieel spreek sommige van die probleme wat verband hou met JI. iii. Soos ons bespreek het, uitstoot van stortingsterreine webwerwe nie onder die EU ETS skema of deur enige Britse ondersteuning skema vasgevang tot 'n vermindering in die uitstoot aan te moedig is die voorkoming van 'n geleentheid vir die Verenigde Koninkryk om sy nasionale uitstoot en voordeel trek uit die ekonomiese omgewing en sosiale voordele van vermindering die verbetering van hierdie terreine. Ons neem kennis dat artikel 24A van die Hersiene ETS richtlijn (2009/29 / EG) bied die wetgewende basis vir die vestiging van 'n plaaslike verrekening skema en uiteindelik toelaat dat die Verenigde Koninkryk om voordeel te trek uit die koolstof vermindering projekte in die Verenigde Koninkryk sonder die kwessies wat die Verenigde Koninkryk toe te laat voorkom projekte onder die JI meganisme. 5. L ink binnelandse koolstof skema die Verenigde Koninkryk se ander internasionale ETS se 5.1 Australiese voorbeeld In Australië, het die Nieu-Suid-Wallis GHG Vermindering Skema (ggas) reeds sedert 2003. Dit is 'n handel stelsel gefokus op die vermindering van die koolstofintensiteit van elektrisiteitsvoorsieners en maak gebruik van plaaslike projek neutraliseer. Die ggas erken skyf wat "vernietig stortingsterrein metaan wat andersins sou gewees het geventileer om die atmosfeer". Beyond hierdie die Australiese regering 'n omvattende klimaat aksieplan wat sy binnelandse uitstoot vermindering doelwitte aanspreek en is ontwerp om bestaande internasionale meganismes koolstof mark te vul gestruktureer het. Die Skoon Energie Toekomstige wetgewing omvat drie belangrike gebiede: Ek. Nasionale Carbon Offset Standard (onderofficieren) In ingang van 1 Julie 2010: § Maatskappye in Australië beweer Koolstofneutraliteit kan dit net doen as hulle voldoen aan onderofficieren § onderofficieren erken 'n duidelike lys van in aanmerking kom geneutraliseer tipes · Australiese koolstofkredietnota Eenhede (accus); · Gesertifiseerde Uitlatings Verminderings (offisiere) · Emissiereductie eenhede (ERUs) · Die opheffing Eenhede (rmu's) · Verified Emissies Verminderings (vers) - Gold Standard · Verified Carbon Eenhede (VCUs) - Verified Carbon Standard II. Koolstof Farming Initiative (CFI) Suksesvol geslaag het in die Huis van Verteenwoordigers in Junie 2011 en waarskynlik die Senaat later slaag in 2011: § Meganisme vir huishoudelike boere en grond kopers om voordeel te trek uit koolstof markte via GHG vermindering projekte, insluitend: · Wetgewing om 'n koolstof kreditering meganisme · Bespoedig ontwikkeling van metodes vir geneutraliseer projekte § CFI krediete sal beide Kyoto en nie-Kyoto voldoen § Daar is potensiaal koppeling / verhandeling van die nie-Kyoto CFI krediete in ander plaaslike / nasionale handel skemas, soos Kalifornië. iii. koolstof prys Tans voorgestel en waarskynlik deur die Huis van Verteenwoordigers voor deurgang deur die Senaat goedgekeur moet word in 2011: § Aanvanklik in die vorm van 'n vaste prys belasting, ingestel op 'n $ 23 per tCO2e en 'n aanvang neem 1 Julie 2012 § die oorgang na 'n drywende prys, pet en handel meganisme van 1 Julie 2015 § verwag om 'n pet van 280-315.000.000 tCO2e het in 2020 § sal na verwagting in verband met internasionale koolstof markte, soos die Kyoto mark vir offisiere, vanaf die begin van die drywende prys tydperk § Die verwagting is dat die Australiese Cap en Handel skema vraag vir tot 100 miljoen offisiere sal in 2020 § Tot 50% van aanspreeklikheid deelnemers se kan afkomstig van internasionale krediete § Australiese skeppers in staat om hul Kyoto en Nie Kyoto krediete te verkoop aan die internasionale mark sal wees § Die vermoë om gereguleerde Australiese entiteite tot 5% van hulle uitstoot aanspreeklikheid verreken gedurende die vasgestelde prys tydperk en 100% van hul aanspreeklikheid onder die drywende prys tydperk met behulp van Kyoto voldoen CFI accus Hierdie omvattende wetgewing verteenwoordig 'n veelsydige benadering tot die aanspreek van die kombinasie van binnelandse doelwitte vermindering en breër internasionale deelname koolstof mark. In wese is dit bied Australiese bedryf en die regering die geleentheid om plaaslike voordele verkry oor 'n spektrum van kriteria, waaronder ekonomiese, koolstofvermindering, lok binnelandse belegging, wat fundamentele innovasie, die bevordering van skoon tegnologie-ontwikkeling (aanvaarding en uitvoer) en die verskaffing van 'n meer volhoubare model waarvolgens regering kan bestuur sy KHG-vrystellings. Die benadering onderlê die vermoë om vir Australië te koolstof bates eerder as laste, dus genereer inkomste en breër ekonomiese voordele uit te voer. Die Verenigde Koninkryk het die geleentheid gehad om sulke voordele deur die benutting van die bestaande beleid en bepalings gefasiliteer deur die EU ETS uit te voer 'n aanvullende plaaslike mark, wat interoperabiliteit met ander internasionale skemas het te bereik. Hierdie benadering versterk die Verenigde Koninkryk en doel van die bereiking van 'n internasionale koolstofmark EU se langtermyn, en deur middel van stigting interoperabiliteit, die bou van vertroue in die mark en die aantrek van beleggings. Hierdie belegging sal VK innovasie stimuleer in skoon tegnologie, ekonomiese bedrywighede oor sektore en bydra tot effektiewe GHG verlagings teen hul teikens. 6. Kan sectorale ooreenkomste vorm deel van die toekoms van die EU ETS? Sektorale ooreenkomste kan bydra tot 'n post-2012 EU ETS mark ten gunste van die betrokke ondertekenaar lande. Die buigsaamheid van sektorale ooreenkomste kan toelaat dat die Britse regering om sy keuse van verbintenis tipe om bepaalde Britse sektore maat (potensieel in gevaar van stygende koolstof pryse) soos die energie-opwekking of motor sektore. Deur te help met opaal mededingendheid kommer en kanaliseer die tegnologie en finansiële fokus na spesifieke sektore, dit laat die Britse regering om te konsentreer op die gebiede van die omgewing (en die ekonomie) wat dit die nodigste het. Augustus 2011 7. Die uitbreiding van die EU ETS - ons Solutions en uitkomste EU emissiehandel stelsel: wat geraak word Die Europese Unie emissiehandel stelsel (EU ETS) raak installasies in industriële sektore wat beduidende hoeveelhede kweekhuisgasse, soos produseer: kragstasies raffinaderye aflandige - bv olieraffinaderye yster en staal produksie sement en kalk produksie papier vervaardiging kos en drank verwerking glas produksie keramiek produksie ingenieurswese vervaardiging voertuig Ander organisasies kan ook gedek word deur die EU ETS, insluitend universiteite en hospitale. Jy kan ook e-pos die Noord-Ierland Environment Agency (NIEA) EU ETS hulptoonbank by emissions. trading@doeni. gov. uk. Besighede wat geraak word in die toekoms Vanaf 2012. lugvaart sal ook ingesluit word in die EU ETS. Vir bestaande vliegtuie operateurs is daar 'n vereiste om te monitor en uitstoot verslag vanaf 1 Januarie 2010. Vind EU ETS inligting vir die sektor lugvaart op die NIEA webwerf. Vanaf 2013. die EU ETS sal uitgebrei word om 'n aantal ander nywerheidsektore, insluitend dek: produksie van grootmaat organiese chemikalieë produksie van waterstof produksie van ammoniak produksie van aluminium produksie van salpetersuur, Adipic en glyoxylic suur vang, vervoer en geologiese stoor van koolstofdioksied emissies Die EU ETS sal ook uitgebrei word na ander kweekhuisgasse sluit - soos perfluorkoolstoffen en laggas - vir 'n paar nywerheidsektore. Gedurende hierdie tyd, sal die hersiene EU Directive ETS ook voorsiening maak vir: 'n gesentraliseerde EU-wye pet op uitstoot 'n toename in die veiling vlakke met 100 persent veiling om die krag sektor in die VK 'n nie-bindende verbintenis van die EU-lidlande om ten minste die helfte van hul veiling inkomste bestee om te werk oor klimaatsverandering gratis toegeken toelaes aan diegene nywerheidsektor gebaseer op produk maatstawwe sektore wat in gevaar van die verskuiwing van buite die EU as gevolg van die koolstof prys te ontvang 100 persent van die benchmarked toekenning vir geen koste sektore nie in gevaar te ontvang 80 persent van hul benchmarked toekenning teen geen koste in 2013, verminder tot 30 persent in 2020 en 0 persent in 2027 publikasies soek Verslae, persverklarings .... publikasies groot uitsette data visualisaties persvrystellings Publikasies argief (1984-1998) Werk aan die gang Kontak Ons Twitter Inleiding en en .

No comments:

Post a Comment